Wednesday, April 25, 2007

PROFICIAT !!!


Lieve Frits ! Het is een paar jaartjes geleden, ken je me nog ? Ik wil je van harte proficiat wensen met je pensioen, geniet ervan want je hebt het zeker verdiend! Je was echt een heel aangename collega, ik heb met jou goed samengewerkt én gelachen. Ik ben na Safmarine een andere richting uitgetrokken … ik doe nu al een paar jaartjes expeditie en admin voor douane. Maar denk nog regelmatig terug aan de leuke tijd die ik heb gehad op Safmarine.



Je hebt je altijd énorm ingezet voor de firma en ik denk dat ze jou daar wel gaan missen !




Het wordt bij SAF in ieder geval een stuk saaier,


ze zullen je daar missen, afzwaaier!


Maar één goede raad wil ik je nog meegeven,


als je niet meer hoeft te werken, begint het vrije leven.


Dus wat je ook uitvreet of nog wilt gaan doen :


je doet het niet meer voor de poen!



Geen gezeur meer, geen stress meer en al de rest,


en de koffie smaakt thuis toch het best.


Geen baas meer die loopt te commanderen,


zoiets zou ik ook wel waarderen J


Dus lieve ex-collega, geniet er maar van,


nu is het de tijd dat het kan!










Wens je nog een dikke PROFICIAT en het allerbeste voor de toekomst !




Dikke zoen,


Ingrid (ex-collega)






Best regards,


Ingrid Gommers



MAGEMAR International N.V.


Administratie Douane & Expeditie


Noorderlaan 105C


B - 2030 ANTWERPEN


Tel. 03/540 55 50


Fax 03/540 55 59


GSM 0486/430 616


B.T.W. BE 423.222.678


Homepage : www.magemar.com